1 Kasım 2009 Pazar

CM & FM Manyağı Olmak!

00:25


Bu oyunun asıl amacı ego tatmin etmek mi? Anlamadım hala.Senelerdir çıkar ve oynarız.Kimisi FM oynar kimisi CM.Ben hep CM'den yana olmuşumdur (CM 5 denen akıl saçması şey hariç).

Bu oyunu oynadığında herkez benim gibi kendinden geçiyordur kesinlikle!

Bende her sene oyun çıktığında Florentia Viola'yı editörden ekleyip SerieC'den başlatıyorum.Her seferindede Serie A'ya çıkarmadan bırakıyorum...

Bu sene öyle olmayacak ama!Çünkü şu an SerieC'de liderim ve ligin bitmesine çok az kaldı...

Ama inanın bu oyunun hala ne işe yaradığını çözebilmiş değilim! CM 01/02'den beri kesintisiz oynarım bunu.Ama hala ne bana para verdiler ne de kupa! Aksine oyuna verdiğim paralarla ekonomim sarsıldı diyebilirim!

Bu sene de CM Season Live diye birşey eklediler ve bu da kutulu versiyonlar için bedava iken netten indirilen versiyon için 5€! Çok ucuz ama yine de veriyor insan.Ama hala farkındaysanız çözemedik oyunun ne işe yaradığını!

Zaten bi işe yaramasıda aslında önemli değil çünkü deli gibi oynuyoruz.Hatta ailecek!!!

0 Yorumlar:

Yorum Gönder