1 Kasım 2009 Pazar

Rahat nefes 2-0 ile alındı

19:57


İzlediğim en sıkıcı maçlardan birini daha geride bıraktım.Sizin için nasıl oldu bilemem ama Buca maçı bile daha güzeldi!

Bu ne yahu! 1 ayda nasıl değişti be bu takım? He sonrada aklıma geldi Keita yoktu.Doğru bak unuttum.Zaten tribünde turist gördüm bir tane dedim bu ne! Sonra anladım ki Keita'ymış!

Aslında ilk dakikada Nonda'nın kafa vuruşu girse belki 4-5 olurdu.Zaten yine 4-5 olurdu ama Arda Turan sağolsun karşı karşıya çok güzel goller kaçırdı! Tebrikler Arda! Bir de Messi ile kıyaslıyoruz bu adamı!

Ya nasıl kıyaslarsınız.Akıl vaaar mantık var! Arda Messi'yi gördüğünde imza istemeli! Maça gelirsek ;

Sabri pası attı Barış topuk pası verdi (istemeyerek verdi.topu kontrol edicekti) Nonda karşı karşıya terse yatırdı 1-0.

Petkovic 150 saniye topu elinde tuttu.Çift vuruşu Kewell mükemmel kullandı 2-0.

Arda kaleci ile karşı karşıya kaldı.Yanında giden Mustafa Sarp'ı görmek istedi ama kız gibi topa dokundu.Hala 2-0.

Arda kaleci ile karşı karşıya kaldı.Her pozisyonda ayağının içini kullanan Arda nedense dışını kullandı ve hala 2-0.Böyle bitti maç.

0 Yorumlar:

Yorum Gönder